هتلداری و گردشگری

وپژه اخبار و اطلاعات مرکز آموزش گردشگری و هتلداری اصفهان

هتلداری و گردشگری

وپژه اخبار و اطلاعات مرکز آموزش گردشگری و هتلداری اصفهان

هتلداری و گردشگری
طبقه بندی موضوعی

آموزش تشریفات و مراسم در هتل

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ

جایگاه شغلی: مدیران هتل ها ؛ مدیران داخلی هتل ؛ مدیران تشریفات و غذا و نوشابه در هتل ها ؛ دانشجویان گردشگری و هتلداری ؛ مدیران روابط عمومی؛ خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛ مدیران داخلی رستوران ؛ مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس ؛ پیمانکاران مرتبط ؛ مدیران اجرایی و سوپروایزرها ؛و تمامی دیگر علاقه مندان.

هدف دوره : آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛  بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛  قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛ کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها. 

محتوای دوره :
1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص Special events 
2- انواع مراسم خاص
3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم
4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم
 5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم
6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم
8
- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.
9- سیستم های ارتباطی در مراسم.
10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.
11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.
12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)
13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.
14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم
15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.
16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.
17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.
18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان
19-تهیه و اهدای جوایز.
20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.
21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.
22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.
23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.
24-استقبال و بدرقهمیهمانان مهم.

کارگاه آموزشی  یا کارورزی : دارد  

الزامات یا پیش نیازها: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط . 

توصیه ها : داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

نوع گواهی نامه صادره :  گواهی نامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری


 تلفن های تماس مرکز آموزش هتلداری - گردشگری و تشریفات نوشیجان

موسسه تهران:    تلفکس: 89789398 (021)  همراه: 196  0935 0912   

موسسه اصفهان: تلفکس: 35816186(031)  همراه: 3715 311 0913

ایمیل مرکز:  Info@NooshijanCO.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی